Bewindvoering Regio Venlo BV biedt bewindvoering, budgetbeheer en mentorschap.
Sinds 1998
Bewindvoering Regio Venlo is in 1998 ontstaan als eenmanszaak aan huis. In 2002 is door groei van klanten onze organisatie verhuisd naar een kantoorpand. Uit de samenwerking van de bewindvoerders is een V.O.F. ontstaan. In 2006 is Bewindvoering Regio Venlo een Besloten Vennootschap (B.V.) geworden.
De best mogelijke kwaliteitseisen
Onze organisatie voldoet aan de best mogelijke kwaliteitseisen, zowel de nieuwe wettelijke eisen als de eisen die door de Branchevereniging Aegis worden opgelegd om lid te mogen zijn. Onze werkzaamheden worden jaarlijks gecontroleerd door een accountant. Voor u is dat een stukje zekerheid dat wij verantwoord uw geld beheren. Bij een onder bewindstelling wordt tevens jaarlijks verantwoording afgelegd aan de kantonrechter. U ontvangt van ons maandelijks overzichten van uw inkomen en uitgaven.
Wij hebben ruime ervaring met schulden bewinden en omgaan met cliƫnten met een beperking.
Maak vrijblijvend een afspraak met een van onze bewindvoerders/budgetbeheerders.